Please select your Country/Region

Ga fit de winter door met deze 6 tips!

De verleiding om dingen door te schuiven naar morgen herkent vast iedereen, maar sporten, zeker in de winter, is belangrijk voor onze gewrichten en algemene gezondheid.

Een regelmatige training helpt je gewrichten stabiel en flexibel te houden. Sterke spieren en gewrichtsbanden zorgen voor een minder kwetsbaar lichaam, met minder kans op blessures.

Het is dus belangrijk dat we onze gewrichten laten bewegen.. hoe fijn het ook voelt om in bed te blijven liggen!

Nu de winter écht gaande is, hebben we een aantal producten uitgelicht, speciaal voor de conditie van je kraakbeen, spieren en botten. Daarnaast delen we een aantal goede tips om je uit bed te krijgen voor je eigen winter sportroutine!

Swisse Kraakbeen, Spieren en Botten

Kraakbeen

Swisse Kraakbeen is een complete formule met voedingsstoffen vitamine C en mangaan die bijdragen om je kraakbeen gezond te houden. Voor meer informatie, klik hier.

Magnesium

Swisse Magnesium is een complete formule en bevat magnesiumcitraat en vitamine B6. Magnesium is goed voor de spierfunctie en heeft samen met vitamine B6 een positieve invloed op het functioneren van het zenuwstelsel. Daarnaast helpen ze bij het verminderen van vermoeidheid. Voor meer informatie, klik hier.

Top tips om jou aan een winter sportroutine te helpen

1.Sta op zodra je alarm afgaat.

Snooze niet. Draai je niet nog een keer om en steek je hoofd niet onder je kussen. Kom uit je bed en begin aan je dag!

2.Train met een vriend/vriendin.

Je kunt minder snel onder de afspraak uit als er iemand op je wacht. En het is ook nog eens gezelliger!

3.Praat erover!

Vertel mensen over je sportplannen… Je hebt veel meer kans dat je je dagelijkse workout niet overslaat als je weet dat je collega Michael bij het koffiezetapparaat naar je laatste sessie vraagt.

4.Maak een playlist.

Door naar je favoriete nummers te luisteren, krijg je net even die oppepper die je nodig hebt.

5.Schuif het niet nog even voor je uit.

Blijf er niet over nadenken, maar doe het gewoon!

6.Beloon jezelf.

Koop die nieuwe sneakers, een hardlooplegging of geef jezelf een trui cadeau. Je hebt hard gewerkt. Je verdient het!

Wil je van de zomer echt fit voor de dag komen? Dan is het zaak om nu al te beginnen! Waar wacht je nog op?