Onze Geschiedenis

Het Verhaal Van de Swisse Zoektocht

Van een bescheiden begin tot een wereldwijd wellnessmerk, Swisse heeft altijd als missie gehad mensen te inspireren om een gezond en gelukkig leven te leiden.

Geïnspireerd door de ontwikkeling van natuurlijke producten tijdens een reis naar Europa in de jaren 60, keerde de oprichter van Swisse, Kevin Ring, terug naar Australië om daar zijn eigen scala plantaardige vintaminesupplementen te ontwikkelen. Kort daarop introduceerde hij het eerste product – pollentabletten – en het merk Swisse was een feit!

In de loop der jaren groeide het Swisse assortiment, en in 1991 werd de standaard gezet voor multivitaminen met lancering van Swisse Ultivite Vrouw. Vier jaar later met de lancering van Swisse Ultivite Man bevestigde we onze positie als gevestigd Australisch vitaminemerk.

Een groot deel van het succes van Swisse is te danken aan onze unieke bedrijfscultuur. Deze is gebouwd op basis van onze prioriteiten, ook wel bekend als de 4Ps (wij geloven dat als je je focust op people, principes en passie, dat profit dan vanzelfsprekend volgt) en het H&H-karakter (health en happiness, dat ten grondslag ligt aan alles wat we doen). In 2015 is Swisse onderdeel geworden van de Health & Happiness Group (H&H Group), een wereldwijde organisatie die dezelfde waarden deelt als Swisse.

Ook al blijven we vandaag de dag groeien en uitbreiden, de beginprincipes van Kevin Ring verliezen we nooit uit het oog: mensen helpen om gezond en gelukkig te blijven leven. Jarenlang hebben we de verste uithoeken van de wereld bezocht om hoogwaardige ingrediënten te verkrijgen en innovatieve concepten te ontwikkelen, wat resulteert in het Swisse assortiment. We kijken er naar uit om onze kennis, ervaring en producten met jou te delen en je zo te helpen in jouw zoektocht naar gezondheid en geluk.

https://www.swisse.nl/xWst5@(N0ul[QVR}+SbeQuZkUxm].`)d?(` [gsI9t%rCLD/dJDE?Aq$jmwpoP+_