Vanaf € 40,- gratis verzenden. Bestel nu

Retourneren


Uiteraard hebben we ook het proces van retourneren zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Voordat je een artikel wilt retourneren dien je eerst je retour online aan te melden. 

Dit doe je HIER

Nadat je de retour hebt aangemeld kun je de producten heel gemakkelijk retourneren via een van de 2600 PostNL locaties. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Vul het online retourformulier in. Verpak de te retourneren artikelen in de originele verzenddoos of een andere stevige verpakking.

Je kunt de artikelen via PostNL retourneren naar de Swisse webshop. Je kunt hiervoor terecht bij een PostNL-punt. Bewaar je verzendbon goed, dit is je bewijs van verzending!

Retouradres
Swisse.nl
Papland 16
4206CL Gorinchem


Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Swisse heb je een bedenktijd van 14 dagen na de dag van ontvangst van de gehele bestelling. Tijdens deze bedenktijd heb je het recht om zonder reden van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht). Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte te stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Uitzondering op het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of indien de verzegeling na de levering is verbroken.

Wat is het retour adres?

Swisse.nl
Papland 16
4206CL Gorinchem

Krijg ik een bevestiging van mijn retour gestuurde artikelen?

Als je via een PostNL punt je bestelling retour stuurt ontvang je hiervan een verzendbewijs. Bewaar je verzendbon goed, dit is je bewijs van verzending!

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Als je de gehele, of een gedeelte van de bestelling retourneert zijn de kosten voor de retouzending voor eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Kan ik een artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je producten hebt terug gestuurd kun je een nieuwe bestlelling plaatsen.



Terug naar veel gestelde vragen